Ja i mój świat | Błąd

Temat: Mój plecak.
... juz sie moge pozegnac ze sportem..a teraz ze to dyskopatioa i troche fizjoterapii i po krzyku..Dowiem sie w najblizszym tygodniu co bedzie ze mna.Jak cos to ci powiem.. Pytaj Jakby co...
Źródło: e-coach.pl/forum/viewtopic.php?t=1467



Temat: Problem,a nawet 3...
do 2,lepszego lekarza ,okazalo sie ze mam dyskopatie i wystarcza 3 miesiace fizjoterapii i wracam do Kosza Zaczynam trenowac "z boku" poprostu mam 8 godz w tyg, hale do dyspozycjii i...
Źródło: e-coach.pl/forum/viewtopic.php?t=848


Temat: : dyskopatia.....
ja jestem po przepuklinie dwoch dyskow i kregozmyku, co mozna wrzucic do jednego wora z dyskopatia. przez pierwszy miesiac nie moglem na kiblu usiedziec, taki bol. no i rok wyjety z zycia sportowego. jak najbardziej polecam terapie manualna. w moim przypadku zdzialala cuda i pozwolila na powrot do sportu nawet bardziej niz rekreacyjnie. co do krokow pozagabinetowych drazek w drzwiach powinien stac sie Twoim nowym najlepszym kolega. poza tym stary dobry basen i mnostwo brzuszkow. mam w sumie sporo przemyslen na temat dyskopatii. jak by Cie interesowalo to moge sie dalej uzewnetrzniac...
Źródło: war.budo.net.pl/viewtopic.php?t=54761


Temat: dyskopatia
Nie jestem lekarzem, który wie najlepiej co trzeba zrobić, ale myślę,że po rehabilitacji, i chyba dłuższym odpoczynku od Sportów Walki powinno być dobrze. Z dyskopatią da się żyć, leż trzeba to ... na pewno czytałaś ze 200 takich artykułów. http://www.dyskopatia.med...m.asp?p=5,326,8
Źródło: forum.fight-club.pl/viewtopic.php?t=1996


Temat: Trening
Wczoraj po rozmowie z Adminem przyszła mi do głowy pewna myśl. Wędkarstwo jak kazdy sport, czy forma wypoczynku wymaga od nas większej lub mniejszej sprawności fizycznej. Zacząłem się zastanawiać i obserwować ... w skrajnieniewygodnej pozycji. Spławikowcy siedzą z przykurczonymi nogami. I tyczkarze na swoich kombajnach z kręgosłupem wygiętym w ług narażeni na dyskopatię. I tutaj moje pytania: Jak przygotowujecie się do sezonu? Jakie...
Źródło: wedkarskiswiat.pl/forum/viewtopic.php?t=1357


Temat: Dyskopatia
byli na Skrze, kiedys to sie nazywalo centralny osrodek medycyny sportowej, teraz jakos inaczej zdaje sie, adres to wawelska 5. tam z kolei mojej mamie operowali a nastepnie rehabilitowali 2 kolana,...
Źródło: suczyniec.pl/viewtopic.php?t=19886


Temat: czy zdjęcie rtg wykaże ewentualną dyskopatię?
Moje pytanie teraz: czy możlwe jest, żeby hiropraktyk, bez żadnego zdjęcia potrafił stwierdzić jakąś początkową dyskopatie?. Mam zamiar zrobić zdjęcie rtg, i drugie pytanie: czy zdjęcie rentgenowskie wykaże ewentualną dyskopatie?... Dodam jeszcze, że od lat trenuje tenis stołowy i właśnie przez ten jednostronny sport stworzyła mi się skolioza w odcinku piersiowo ledzwiowym, prawe biodro mam nieco niżej niż lewe... Może macie jakieś...
Źródło: rehabilitacja.pl/showthread.php?t=1700


Temat: Dyskopatia
Witaj! Dyskopatia jest wyleczalna. :D Wiec spokojnie... Będziesz mogła uprawiać sport i studiować na AWF. Tylko dyskopatia w tak młodym wieku jest sygnałem, że trzeba zadbać o kręgosłup. Najprawdopodobniej Twoja dotychczasowa aktywność doprowadziła do przeciążenia i w efekcie do dyskopatii. Odpowiednia fizjoterapia a potem ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, oraz modyfikacja nawyków dnia codziennego na pewno pomoże uniknąć kolejnych tego typu stanów. :)...
Źródło: rehabilitacja.pl/showthread.php?t=565


Temat: Masa ciała
mantiz - czy to nie przypadkiem częsta dyskopatia lędźwiowa? Czy to schorzenie pourazowe czy chorobowe bo to diametralnie różne sprawy? Co do ćwiczeń - mimo, że odcinek lordozy lędźwiowej jest najsilniejszym ... utrzymując je w należytym stanie. oczywiście szczegóły u DOBREGO ortopedy, najlepiej z doświadczeniem w medycynie sportowej.
Źródło: canon-board.info/showthread.php?t=22001


Temat: Piłka Siatkowa
... miesiące wakacji, żeby dobrze wyrobić plecy i kiedyś jeszcze zagrać ;) Pozdrawiam, krzysiek. To jest jedyna wada siatkówki- jest to sport, w którym bardzo łatwo o kontuzję. Można zniszczyć sobie praktycznie...
Źródło: tibia.org.pl/forum/showthread.php?t=331605


Temat: Wątek uzupełniający o hurtowni SIGMA - propozycje butów cz II
... tanią hurtownię?:rolleyes::haha ha: A do naszych kręgosłupowych dolegliwości dorzucam swoją dyskopatię i hasło: SPORT TO ZDROWIE:mdleje:
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=405616


Temat: Borelioza
... dyskopatie w kręgosłupie, skończywszy na zatruciach metalami ciężkimi czy neurotoksynami. Nie jestem pewien, czy przepukliny które wyszły w badaniu nie mogą powodować takich objawów - konfrontowałeś to z innymi lekarzami? I...
Źródło: vegie.pl/viewtopic.php?t=766


Temat: Cała prawda o owczarkach niemieckich (???)
... psy nie mogly pozostac wlasnie takie silne i zdrwe,dlaczego rasa poszla w kierunku ktory prowadzi do nikad. Wiekszosc tych psow ,dzisiejszych nie sa predysponowane do zadnego sportu i zadan ,maja tylko...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=22664


Temat: JAMNIK i SCHODY
... gimnastycznych u ludzi to zapewniam Cię ,że to jest znacznie bardziej złożone niż myślisz. Od dziecka uprawiałam intensywnie sport a w pewnym okresie wyczynowo, do tej pory uwielbiam ruch ( i...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=940


Temat: Narty dla osoby z problemem z kregami-prosze o pomoc
... mogą pomóc natomiast całą pracę musi wykonać chory, nikt za niego tego nie zrobi. Dyskopatii nie można wyleczyć środkami farmakologicznym czy operacyjnie. Środki przeciwbólowe i przeciwzapalne uśmierzają ból, operacja (dobrze przeprowadzona)...
Źródło: dev.skiforum.pl/showthread.php?t=24381


Temat: Dyskopatia lędźwiowa!!!!
potem zaczęłabym od historii leczenia dyskopatii, od pierwszych sposobów radzenia sobie z tym problemem i pierwszych operacji w tym zakresie(z tego co pamiętam to chyba w USA -ale sprawdź) i jaki postep w tej dziedzinie był na przełomie lat. Potem napisałabym o dzisiejszych sposobach walki pacjenta z dyskopatią lędźwiową, czyli, po kolei jak zaczyna się w ogóle to schorzenie, jakie są objawy ... Mc Kenziego i np. zastrzyków z kwasu hialuronowego, zmiany nawyków i sposobu życia, wyeliminowaniu czynności nie wskazanych dla kręgosłupa, uprawianiu odpowiednich sportów (głównie pływanie). Na koniec podsumowałabym wszystko i położyła nacisk...
Źródło: rehabilitacja.pl/showthread.php?t=1017


Temat: Bóle kręgosłupa i kłucie w okolicach serca? Od czego?
Dyskopatia w kręgosłupie może być następstwem urazu więc nie ma znaczenia czy uprawiasz sport wyczynowo czy zamiatasz chodnik przed garażem, udaj się do kogoś z papierami najlepiej certyfikatem uznanej metody w...
Źródło: rehabilitacja.pl/showthread.php?t=931


Temat: Ponowny zabieg IDETu
... extreme-motocross. Facet 13 razy miał złamany kręgosłup i po zabiegach nadal uprawia ten sport. Z pewnością dyskopatia to najmniejszy problem, jaki dotknął jego kręgosłupa. Anyway, mam nadzieję, że Twoje podejście do...
Źródło: rehabilitacja.pl/showthread.php?t=813


Temat: Pogłębiona lordoza lędźwiowa a dyskopatia?
... pytania... Czy przy dyskopatii odczuwa się wyraźny, ostry ból, czy wręcz przeciwnie tępy, czy uniemożliwiający chodzenie/siadanie/schylanie się? Jakimi dokładniej objawami charakteryzuje się dyskopatia? Niestety z tymi nerwami naprawdę nie jestem w...
Źródło: rehabilitacja.pl/showthread.php?t=1665


Temat: Kompleks Termalno-Basenowy w Uniejowie (łódzkie)
... z głębokości ponad dwóch kilometrów. Gmina stara się o status uzdrowiska i zamierza utworzyć Regionalne Centrum Balneologii, Rehabilitacji, Rekreacji i Sportu, na które otrzyma 90 mln zł z Urzędu Marszałkowskiego w...
Źródło: wielun.biz/viewtopic.php?t=6111


Temat: Więzadło krzyżowe przednie a narty...
... pocieszala mame, bo tam to by mi noge urabali;)) Trafilam do bardzo dobrej kliniki sportowej, ktora jest w gorach i ma setki takich przypadkow. Co do wiazan, hmmm, musze sie nauczyc...
Źródło: dev.skiforum.pl/showthread.php?t=5364


Temat: Kontuzje w sporcie
zmniejszenie ruchomości kręgosłupa, osłabienie siły mięśni grzbietu, brzucha i pośladków ważnych w utrzymaniu pionowej postawy. Najlepszym i najprostszym sposobem utrzymania kręgosłupa w dobrej kondycji jest gimnastyka i aktywny wypoczynek. Ze sportów...
Źródło: bikeforum.pl/showthread.php?t=19


Temat: Dyskopatia na poziomie L5-S1 a jazda na rowerze
Tutaj notka na bloga, którą - zbieg okoliczności - napisałem wczoraj: http://jibe.blox.pl/2010/03/Dyskopatia-WALCZ.html Przepraszam za pychę, ale uważam się za eksperta ;) Ja przez BARDZO POWAŻNĄ dyskopatię L4-L5 i L5-S1musiałem zrezygnować z większości sportów. Rower się ostał, ale z kilkoma zastrzeżeniami: - zapomnij o jeździe górskiej i terenowej. Nawet kostka bauma i mikrodrgania mogą okazać się dla Ciebie na dłuższą metę zabójcze. -...
Źródło: bikeforum.pl/showthread.php?t=15893


Temat: Zdrowie bokserów
... to wystarczało. Boże święty, dlaczego w tym kraju wszyscy musza znać się na medycynie i sporcie który oglądają #-o #-o #-o Jakie gdybanie. Gdyby Ali był księgowym to pewnie miałby dyskopatię...
Źródło: boxing.pl/forum/showthread.php?t=5455


Temat: 5 prostych bledow
... problemów z plecami w środowiskach sportowych związanych jest z nietolerancją na rozciąganie[?]. Głównym przykładem tego u ćwiczących jest sposób w jaki się rozciągają. Jeśli jestes bezmyślny to rozciągasz ścięgna mięśni ud,...
Źródło: rzeznia5.com/viewtopic.php?t=285